20-22 Mei 2011, konvokesyen PUO, konvoku di usia dewasa (tua…?) sesambil bersantai di Pantai Teluk Batik

Ari tu…(tarikhnya seperti tajuk di atas..)..di usia yang hampir separuh abad (tua dah aku..) berjaya jugak aku berkonvo (diploma je..)..Dengan meninggalkan anak bini selama lebihkurang setahun aku memerah otak yang berkarat, akhirnya berjaya dengan jayanya (dpt pingat lagi..)menamatkan pengajian di Politeknik Ungku Omar..tapi malas nak cerita banyak la rasanya…(nanti kalau aku rajin aku tepek gambar sijil & pingat tu..)…

Sesambil tu aku bawak la anak bini aku gi bersantai di Teluk Batik, Lumut….jauh gile tu dari Ipoh hampir 2 jam…On the way balik jumpa la sahabat lama masa poli Kota Bharu, Arshad dulu kat ┬ámana ntah…la ni dah jadi OC Bomba kat Pulau Pangkor tu….

Ni aku tepek la sikit sebanyak gambonye…kalu sikit len kali aku tepek lagi..

yang ni cuma gambar kat Teluk Batik, nanti aku tepekkan gambar konvo pulak..ni hah aku terus tepekkan (psl baru bleh upload..)

albumnya aku bubuh kat sini (belum upload semua )…IPOH MALI..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>