CINTA KENANGAN SILAM……………3.!!!

kuih-muih ni pulak aku jumpa kat pasar minggu di pekan di kampung aku..Kuala Berang.. Yang aku tau sejenis je, buoh gomok. Yang lain aku tak tau (aku tau makan je)..susah nak jumpa kuih ni semua..lebih-lebih kalau di Kuala Lumpur…haram nak jumpa..

Aku kalau balik kampung, wajib turun ke pekan, sebabnya nak cari kuih-muih tradisi takpun sayur-sayuran kampung yang jarang jumpa di Kuala Lumpur. Dah muak makan kuih-muih moden kat KL ni…

Baru aku teringat ada satu entri yang aku buat kat blog aku satu lagi, CAKAP LA MENDE PUNG, pasal kuih-muih ni….boleh tengok la sendiri..kueh hok biase jupe di teranung payoh jupe tepat lain.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>