Fiesta Memancing di Taman Tasik Permaisuri anjuran Utusan Karya, 26 Jun 2011

Sekarang (semasa entry ini sedang ditulis..)..sedang berlangsung Fiesta Memancing anjuran Utusan Karya di Taman Tasik Permaisuri yang menawarkan hadiah wang tunai RM 10,000.00 untuk Johan, RM 5,000.00 (Naib Johan) dan RM 3,000.00 (Ketiga)..Pertandingan ni akan berakhir pada jam 1.00 tengahari (lebihkurang 15 minit lagi pada waktu artikel ni ditulis..)..Oleh sebab lokasi ni cuma di sebelah rumah aku je, sesambil pergi bersenam dgn anak-anak aku, aku pun jenguk le sekali lokasi pertandingan ni sambil snap sikit gambar..(gambar kurang cantik, guna handphone je…)..Semasa aku pergi tengok tu…ikan terberat setakat tu..ikan rohu seberat 10.36 kg..

..

Antara hasil tangkapan yang diperolehi..

Aksi Balingan Pancing..

Macam tak kena je signboard & suasananya…..

lain-lain gambar (semua sebenarnya)….ada kat sini..QUEEN LAKE PARK..!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>