Respon terhadap berita “Pelanggan Tergamam Hidangan Patin RM 13,000.00

Dalam duk saja-saja surf internet terjumpa satu artikel kat satu website yang membuat satu respon berkaitan berita mengenai hidangan ikan patin sampai RM 13,000.00 kat Temerloh…Lihat entri yang bertajuk “Sanggupkah anda ……….. membayar RM 13,000.00 sekadar untuk menikmati hidangan ikan patin?”. Artikel respon ni saya terjumpa di laman sesawang SelatanOnline.net dengan tajuknya..”Peniaga Masakan Ikan Patin Dakwa Difitnah Kenakan Bayaran RM13,000″. Nak bacaan lanjut klik je kat tajuk yang telah dilinkkan tu…

Oleh yang demikian, tak tau lah mana satu yang betul. Atau pun ada pihak yang cuba mengambil kesempatan dan cuba memburukkan pihak lain. Jadi, kita sebagai pengguna terutama penggemar ikan patin, berhati-hati la sebelum kopak RM 13,000.00 (kalau betul la..). Tak salah bertanya dulu sebelum menceduk lauk terutama ikan patin di Temerloh…

6 Responses to Respon terhadap berita “Pelanggan Tergamam Hidangan Patin RM 13,000.00

  1. firdausziz says:

    mak aih mhal nyer..

    • mali says:

      memang kalu ikutkan mahal gile tu..tapi tak pasti la betul ke tidak..sebagai peringatan berhati-hati makan ikan patin..baik makan sambal bilis je..

  2. What do you think about this site? http://chisinautour.com/

    • mali says:

      i’ll to your site. after i’ll give a comment.

      • mali says:

        i already looking at your site…nice web, more to guide for travelling , right..why not we make an exchange link (but not with this site)..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>